دکترفرهاد استرابادی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم استان گلستان به ویژه مردم فهیم گرگان تبریک گفت
متن پیام به شرح زیر است:
نوروز سرآغاز شکوفایی، تجدیدحیات طبیعت و زمزمه تجلی ذات لایزال الهی در تغییر فصول و تحول احوالهاست که نویدبخش گذار از زمستان و شروع فصلی جدید مملو از شوق در حرکت به سوی رشد و تعالی و پیشرفت تا نیل به اهداف متعالی ایران عزیز اسلامی است.
سال 1396 تحت زعامت و منویات رهبر معظم انقلاب و ولایتمداری مردم ایران اسلامی، سال پرشکوه و زرین دیگری در کارنامه جمهوری اسلامی ایران بود که البته حوادث تلخ و ناگوار ازدست دادن جمعی ازهموطنان عزیزمان درحوادث زمین لرزه کرمانشاه ، سقوط هواپیمای ATR727 ، حادثه معدن یورت در آزادشهر وحوادثی از این دست با تالم و تاثر خاطر گذشت که امیددارم در سال جدید با مدیریت کارآمد و برنامهریزیهای متقن،شاهد تکرار ضایعههای دردناک و جانکاه دیگری از این دست نباشیم.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال 1397، بهار طبیعت را خدمت هم استانیهای عزیز به ویژه مردم فهیم گرگان تبریک عرض مینمایم و تلاش مضاعف همه خدمتگزاران به هم استانیهای عزیزدر مسیر پیشبرد اهداف متعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و تحقق سیاستهای ابلاغی رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و دستیابی به رونق اقتصادی در سایه ثبات و عقلانیت را از درگاه ایزدمنان خواستارم
با احترام فراوان
فرهاد استرابادی