متن پیام به مناسبت روز خبرنگار بشرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
” ن وَ اَلْقَلَمِ وَ مٰا يَسْطُرُونَ “
۱۷ مرداد ماه روز باشکوه تلاشگران عرصه اندیشه و قلم را به حضور خبرنگاران عزیز استان تبریک عرض نموده و گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه بویژه شهید خبرنگار محمود صارمی که در برافروختن چراغ اطلاعرسانی مستقل و مسئولانه سهم به سزایی را ایفاء نمودند.تلاش بیوقفه انسانهایی آگاه که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم میزنند، کسانی که تمامی دغدغه شان ارتقای آگاهی در جامعه بوده و با رشد آگاهی مردم، باعث تسریع حرکت قافله انسانی به سوی قلههای پایداری و استقامت و در نتیجه موجب پیشرفت و سعادت جامعه میشوند.
برخود لازم دانسته ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه، از تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی ملت عزیز ایران و اعتلای کشور، شبانه روز تلاش میکنند و بدون توجه به سختیهای موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، تشکر و قدردانی کنم و امیدارم با استعانت و توکل به بارگاه ربوبی، در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.
با احترام
فرهاد استرآبادی