بسم الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِينَ جَاهَدُواْ فِينَا لَنَهْدِيَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِينَ (سوره عنکبوت -آیه ۶۹)
با درود به روح پر فتوح حضرت امام خمینی آن پیر فرزانه که همچون ابراهیم خلیل بت های زمان را فروریخت و آرزوی سلامتی و طول عمر برای مقام معظم رهبری این سکاندار بی بدیل نهضت امام خمینی کبیر ،
حال که در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی زمینه ایی دیگر ازتصمیم جهت ورود به میدان عمل ایجاد شد.
میدانی که حضور درآن مسلتزم سنجش عوامل بسیار بوده و است.نگاهی به آینده بیانگر این موضوع است که برای ایجاد مسیری در زمینه توسعه گرگان و آق قلا نیازمند اتحاد و همدلی آحاد مردم در این خطه از ایران اسلامی خواهد بود.
گرگان و آق قلا و ذره ذره خاک این مناطق و مردمان نجیب آن تشنه خدمت و مستلزم نگاه مدیرانی از جنس توسعه است تا به جایگاه ویژه خویش که همواره لایق آن بوده اند، دست پیداکنند.
امروز پس از حدود بیش از دو دهه بدلیل موانع و محدودیت ها ، علیرغم همه نقدهایی که به سازو کارانتخاباتی نخبگان سیاسی استان و منطقه داشته و دارم انصراف خود از شرکت در این مرحله از انتخابات که همانا نام نویسی از کاندیداتوری می باشد را به مصلحت منافع شهر و منطقه دانسته ، اعلام می دارم.
من موفقیت را درفتح کرسی های سیاسی ازطریق زدن رنگ و بوی قومیتی ، فامیلی و … و حضور برخی چهره های پدرخوانده که نقش تعیین کننده در انتخاب و…. را دارند نمی بینم . بلکه موفقیت من رسانیدن صدای خاموش مردمان نجیب شهرم به گوش مسئولان است. امروز انصراف خودرا از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا نه پایان راه ، بلکه فتح بابی برای شروع فصلی نو در تاریخ زندگی ام می دانم. امید دارم مسیری که امروز در حال شکل گرفتن و پیمودن آن توسط مردم درآینده نزدیک است مسیری نباشد که ما را به سوی گذشته سوق و رهنمون دهد.
اما به عنوان یک شهروند مسئول با شرکت در انتخابات پیش رو امید دارم که مردم نمایندگان بی واسط خود را در کنار سیاست ورزان حرفه ای در مدیریت جامعه ای که در آن زندگی می کنیم انتخاب نمایند. و دست یابی به سازو کارهایی مشخص برای این هدف را مطالبه ی مورد تاکید خود و سایر عزیزان می دانم.
از تمامی کسانی که به هر نحوی نسبت به اینجانب تفقد و لطف و عنایتی داشته اند و اعلام حمایت کرده و مرا در جمع خود پذیرا شده اندنهایت قدردانی و سپاسگذاری را دارم . این دوستی و همدلی سرمایه ای بزرگ و مسیری دیگر در تقویت همبستگی ، همفکری و همکاری برای ساختن منطقه ای آباد ( گرگان و آ قلا)، توسعه یافته ،آزاد و افتخار آفرین می دانم. باشد که سرمایه مشارکت مدنی و مداوم ، در پرتو ایمان و اراده خود دروغ ، تهمت و دشمنی را از جامعه ی خود دور کنیم و فردایمان چنان که می خواهیم بسازیم
در پایان از خداوند منان خواستارم آنچه را که خیر و صلاح من و همه امت متدین گرگان و آق قلا در آن است مقدر فرماید که در روز واپسین و آنجا که هیچ فریاد رسی نیست در پیشگاه حضرت باریتعالی در مقابل شهدا و امام شهدا روسیاه و سر افکنده نباشیم.
فرهاد اسرابادی- 15 آذرماه 1398
دلم زصومعه بگرفت و خرقه جالوسی / کجاست دیر مغانو شراب ناب کجا