فرهاداسترابادی درپیامی فرارسیدن نیمه شعبان راتبریک گفت
متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
” قُلْ كلُّ مُّترَبِّصٌ فَترَبَّصوا فَستَعْلَمُونَ مَنْ أَصحَب الصرَطِ السوِي وَ مَنِ اهْتَذي”
امشب درخجسته زادروزولادت با سعادت و فرخنده یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعودعجل الله تعالی فرجه الشریف امیددلها، پیام آور صلح و آرامش، ایران اسلامی غرق نور و رحمت است چه مبارک مولودیست مولاي من يوسف فاطمه
ما درکنار دروازه دل هايمان، شاخه گل هاي ارادت به دست گرفته و هرآدينه منتظريم که چون رسول اعظم(ص) که از مکه به مدينة النبي هجرت کرد، تو نيز از مکه طلوع کني و به مدينة المهدي دل ها پا گذاري.
باز آي و بي قراري دل ما را به شهد وصل، شفابخش کن و عطر کرامت خويش را بر عرصه اهل نياز بگستران که بي تو، در بهتي عظيم، در لهيب فراق مي سوزيم .
مي دانيم که دلهاي سياه مان حجاب ديدار با توست ،چرا که دل از غير برنتابيده و به يگانگي نمي انديشيم؛ ولي سوگند به حقيقت انتظار، که در انتظار وصل تو به صبوري ايستاده ايم.
حقيقت اين است که مي دانيم هرگز آدينه هايمان رنگ نمي بازد و هرگز کوچه هايمان يتيم نمي شوند و هرگز بهارمان ناپايدار نمي ماند و هرگز دستهايمان خالي نميشود و هرگز لبخندهايمان نمي ميرند؛ اگر تو يک آن، صدايت را در گوش جانمان بپراکني.
اي روشنيِ بي وقفه چشم نرگس،اي صراحت سبز، امروز روز طلوع اميد است، زمينِ مقدمت نور باران و هزار شاخه صلوات تقديمت .
در پایان اینجانب به نوبه خودم فرا رسیدن نیمه شعبان،خجسته زادروز یگانه منجی عالم بشریت که هرم نگاهش سرآغاز مهر و دادگستری و در هم شکننده تبعیض و بیداد است و همچنین هفته بزرگداشت سربازان گمنام را خدمت همشهریان عزیزوفهیم گرگان و آق قلا تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
با احترام
فرهاد استرآبادی