فرهاد استرابادی درپیامی فرارسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت
متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
بَکَتِ السَّماءُ عَلَی الحُسَینِ أربَعینَ یَوْماً بِالدَّمِ.
آسمان چهل روز بر حسین (عليه السلام)، خون گریست . امام صادق (ع)
اربعین سرور و سالار شهیدان از راه می رسد و رنگ عزا بر روح و جان و زندگیمان می نشاند و تقارن آن با حرکت کاروانهای زیارتی از تمامی نقاط جهان،بخصوص عزاداران کشور عزیزمان ایران که از روزهای آغازین ماه محرم در سوگواری سالار شهیدان بوده و با حرکت خود به سوی کربلا گذشته از برپایی مراسمات مذهبی و زیارتی ، نماد استکبار ستیزی ، استعمار ستیزی ، ذلت ناپذیری و آزادی خواهی عاشقان و رهروان امام حسین (ع)می باشد.
به یاد می آوریم که مبارزه حق علیه باطل ، تاریخی به وسعت عاشورا دارد. و صف بندی حسینی و یزیدیان زمان و مکان نمی شناسد.
حکایت محرم و اربعین حکایت خون است. حکایت خورشید است بر چوب خشک نیزه ها و در هر آن،کس را که نام حسین(ع)در درونش حزنی نیست،لاجرم محروم از عشق است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله(ع).این ایام را محضر امام زمان(عج) ونائب برحقش امام خامنه ای و هم استانیهای عزیز بویژه مردم فهیم و ولایتمدار گرگان عزیز تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
با احترام
فرهاد استرابادی