دکتر استرابادی درپیامی سالروز شهادت امام حسن مجتبی (ع) راتسلیت گفت
متن پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
“فبما رحمة من الله لنت لهم . ولو کنت فظا غلیظ القلب لانفضوا من حولک . فاعف عنهم , واستغفر لهم , وشاورهم فی الأمر . فإذا عزمت فتوکل على الله , إن الله یحب المتوکلین” سوره آل عمران/ آیه 159
“به سبب رحمت خداست که تو با آنها این چنین خوشخوی و مهربان هستی اگرتند خو و سخت دل می بودی از گرد تو پراکنده می شدند پس بر آنها ببخشای و برایشان آمرزش بخواه و در کارها با ایشان مشورت کن و چون قصد کاری کنی بر خدای توکل کن ، که خدا توکل کنندگان را دوست دارد.”
سالروز شهادت سبط اکبر و کریم آل طه امام حسن مجتبی (ع) را به پیشگاه امام زمان حضرت مهدی (عج)، مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی)، هم استانیههای عزیز و بویژه مردم فهیم ،متدین،ولایتمدار و قدر شناس گرگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) و عنایت خداوند متعال و در سایه وحدت و همدلی،ادب و نزاکت اسلامی با حفظ سلایق و روش ها بتوانیم در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و گسترش ارزش ها و فضایل اخلاقی در جامعه کوشا باشیم و با تاسی از مشی و سیره این رسول آسمانی و ائمه معصومین علیهم السلام در جهت حقیقت جویی ،خیرخواهی و عشق و محبت نسبت به بندگان و همنوعان گام برداریم.
با احترام
فرهاد استرابادی